Palautus ja reklamaatio

Palautus ja reklamaatio

Avokauppa/palautusoikeus

Flash noudattaa verkkokauppalakia. Se merkitsee, että sinulla on asiakkaana 14 päivän palautusoikeus ilman erityistä syytä.

Palautus verkkokaupan kautta (lisätään 4,90 euroa palautuskuluja)

Tilattu ja käyttämätön tuote voidaan palauttaa alkuperäisessä kunnossa 14 päivän kuluessa siitä, kun tuote on ollut noudettavissa noutopisteestä. Käytä alkuperäispakkausta, jossa on palautuksia varten käyttämätön teippikaistale. Valitse palautuksen syy tilauksen mukana tulleesta lähetyslistasta. Käytä ennakkomaksettua palautusetikettiä ja laita se alkuperäispakkauksen osoite-etiketin päälle. Käyttäessäsi tilauksen mukana tullutta palautusetikettiä sinulta veloitetaan jälkikäteen 4,90 € palautuskuluja. Jos sinulla on jotain kysyttävää palautuksesta, ota yhteyttä Flashin asiakaspalveluun osoitteessa webshop@flashab.fi.

Saat sähköpostivahvistuksen heti, kun palautuksesi käsitellään. Pyrimme palauttamaan maksusi mahdollisimman pian, viimeistään 5 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.

Jos olet ostanut tuotteet myymälästämme, et voi valitettavasti palauttaa niitä verkkokaupan kautta.

Palautus tehdään ostotilanteessa käytetylle kortille. Saat rahasi takaisin 2-10 pankkipäivän kuluessa siitä, kun Flash on vastaanottanut palautuksesi. Flash ei koskaan säästä korttitietojasi. Kaikki tiedot lähetetään salattuina suojattujen palvelimien (SSL) kautta.

Palautusten takaisinmaksun yhteydessä veloitamme aina 4,90 euroa palautuskuluja.

Vaihto

Vaihto on mahdollista mihin tahansa myymäläämme.

Reklamaatiot

Haluamme, että kaikki asiakkaamme ovat 100 % tyytyväisiä ostoksiinsa. Jos saat viallisen, väärin toimitetun tuotteen tai toimituksessa on jotain muuta tilauksestasi poikkeavaa, ota heti virheen huomattuasi yhteyttä Flashin asiakaspalveluun www.flashwoman.fi. Käytä reklamaatiotapauksessa paketin mukana tullutta palautuslomaketta ja kirjoita siihen reklamaation syy.  Vastaamme luonnollisesti palautuskuluista hyväksytyissä reklamaatioissa. Jos paketissa näkyy virheitä, jotka ovat voineet vaikuttaa tilaamiesi tuotteiden kuntoon, pakettia ei kannata lunastaa. Tee siinä tapauksessa reklamaatio suoraan noutopisteeseen ja pyydä heitä lähettämään paketti takaisin Flashille. Kirjoita pakettiin palautuksen syy. Saat sähköpostivahvistuksen heti, kun reklamaatiosi käsitellään. Pyrimme palauttamaan maksusi mahdollisimman pian, viimeistään 5 päivän kuluessa vastaanottamisesta.

Lunastamaton paketti

Jos et jostain syystä lunasta pakettiasi 14 päivän kuluessa, sinulta veloitetaan 12 euroa käsittelykuluja. Tämä käsittää tilauksen käsittelyn, pakkauksen, pakkausmateriaalit, toimituksen, palautuskustannukset, palautuskäsittelyn sekä tuotteen palauttamisen varastoon. Suosittelemme, että lunastat paketin ja palautat sen sitten, jolloin sinulta ei mene tätä veloitusta.